dinsdag 26 juli 2011

Project Catwalk

Een van mijn favoriete programma’s is natuurlijk Project Catwalk/ Runway. Ik vind het fantastisch om te zien wat de designers allemaal creĆ«ren en hoe creatief ze zijn.  Gelukkig komt over een tijdje weer de Nederlandse versie op tv. Het zal in het najaar op RTL 5 komen.
Maar vandaag is er iets heel leuks bekend gemaakt. Er zijn namelijk nieuwe juryleden en een tijdje geleden is al bekend gemaakt dat Stacey Rookhuizen de presentatie op zich zal nemen. De twee nieuwe juryleden zijn Olcay Gulsen en Jan Taminiau! Ik ben hier super BLIJ mee!! Olcay Gulsen zit achter het merk Supertrash en ik vind haar echt fantastisch en zie haar als een groot voorbeeld. Jan Taminiau is natuurlijk een top ontwerper en vult de jury goed aan!
Verder komt er ook een nieuwe modeconsultant, Carlo Wijnands. Hij zal de deelnemers bijstaan en advies geven.

Ik kan niet wachten!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten