maandag 11 november 2013

essence: Beauty Beats shimmer powder (highlighter) 01 SWAAAAG!


De Justin Bieber fans zullen alles al opgekocht hebben van nieuwe trend edition van essence. Deze staat namelijk in het teken van Justin Bieber, genaamd Beauty Beats. Zelf vind ik de collectie niet heel bijzonder. Toch sprak de shimmer powder en de blush mij erg aan en heb ik die meegenomen.

In dit artikel gaat het alleen om de shimmer powder.


In de highlighter staat op verschillende manieren het woord SWAG. Het schijnt een van de favoriete woorden van meneer Bieber te zijn. Wat kan ik zeggen, we zullen het er mee moeten doen. Je  kunt zo al zien dat de highlighter mini glitters heeft en hopelijk zorgt dat voor een mooie glans.


Wauw, kijk deze highlighter shinen!


Ook wanneer je de highlighter wat meer uitwrijft/blend blijft de glans behouden. Heel mooi, maar hoe ziet het er natuurlijk uit wanneer je het op je gezicht gebruikt.


Ik ben echt blij met deze highlighter. Een echte budget topper! De glans is mooi en het is fijn in gebruik. Ga nog snel naar de Kruidvat aangezien het maar tijdelijk te verkrijgen is, nu voor 3,39.

6 opmerkingen :

  1. Wauw, prachtige glans! Ik ben geen fan van Justin, maar deze highlighter zou ik best willen kopen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb 'm zelf ook en ik ben er erg blij mee. & wat heb je een leuke blog! Ik volg je vanaf nu via bloglovin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind deze collectie niet zo interessant en ben ook geen fan van justin bieber

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Best mooi ! Ik volg je ! Volg je terug ? www.lifeofnessah.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmm, deze highlighter vind ik net iets te glitterig geloof ik.. Hoewel ik nog wel op zoek ben naar een mooie budget highlighter met een koele kleur. Misschien toch maar eens uitproberen...

    BeantwoordenVerwijderen