zondag 15 januari 2012

Diary 6

Het is alweer even geleden dat ik een photo diary heb gepost dus er komen nu veel dingen voorbij. Zo ben ik naar het Nelly High Heels Event geweest,  heb ik kerst en oud & nieuw gevierd en heb ik afgesproken met mijn vriendinnetjes.


 Bij het Nelly high heels event kregen de eerste 150 mensen gratis paar schoenen. En ik zat daar bij! Alle schoenen stonden uitgestald en moest je een top 3 doorgeven.
En dit is het paar dat ik heb uitgekozen!

 Met de familie gourmetten

 Voor school heb ik de opdracht gekregen om een tijdschrift te maken die over mezelf gaat. Daarom heb ik met twee klasgenoten een fotoshoot gehouden en moesten er natuurlijk heel veel kleren mee!!
 Preview van de cover

 Met de vriendinnnetjes chocola fonduen en suprise. Hier is het al bijna op. Girls love chocolate!

Cadeautjes voor kerst 

 Ik heb de cd van Adele en replay parfum gekregen!

Voor oud en nieuw moesten  iedereen van de vriendinnetjes een gerechtje maken. Ik had gevulde paprika gemaakt. Het was heerlijk! 

 Iemand anders had cupcakes gemaakt. Heerlijk!

 Feesten tot diep in nacht met Nieuwjaar

 Lunchen met een vriendin


 Voor een stage gesprek moest ik 1,5 uur in de trein zitten dus had ik maar even de Elle gehaald

Van de week kregen we dan onze eigen glossy in onze handen. Heel apart om te zien waar je zo lang aan hebt gewerkt. Binnenkort meer hier over!

2 opmerkingen :

  1. Wat een leuke foto's en wat heb je gave schoenen gekregen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat gaaf dat je die schoenen zomaar hebt gekregen! ook moet ik zeggen dat die lunch er heeel lekker uit ziet :)

    liefs!
    PS. Doe je mee aan mijn GIVE-AWAY?

    BeantwoordenVerwijderen