zaterdag 18 mei 2013

Tip: Mini lade kastje van de Action


Vandaag een even iets ander artikel. Ik kwam dit mini ladekastje tegen bij de Action en vond het perfect om wat van mijn make-up in op te bergen. Ik dacht dat het misschien ook wel handig zou zijn voor jullie om te weten! Het minikastje is voor maar € 1,70 te verkrijgen bij de Action.


Het mini kastje heeft 3 lades en is compleet van plastic gemaakt. Er waren ook nog andere kleuren zoals wit, blauw, grijs en wit. Ik heb gekozen voor zwart omdat dat toch wel overal bij past. 


Het is van de Action en verwacht geen kwaliteit. Het is goedkoop en dat is ook te merken. Het is niet echt stevig en zit niet helemaal goed in elkaar. Maar wil jij op een goedkope manier wat make-up op bergen dan is dit goed genoeg!


Zo zie het kastje eruit met de make-up erin.


In het onderste laatje heb ik alle potloden en eye liners in gedaan. Ze passen er allemaal precies in. 


In het tweede laatje heb ik al mijn mono's zitten.


In het bovenste laatje heb ik mijn blushes zitten. 

2 opmerkingen :

  1. He dat is een heel handig idee, ga ik als ik bij de action ben ook naar kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb gekeken vandaag en ze hadden die opberg boxen niet.

    BeantwoordenVerwijderen