zaterdag 21 april 2012

Diary 8

Het is weer tijd voor een Diary. Ik loop stage bij CoolCat en ik heb het daar ontzettend druk mee. Gelukkig kan ik in mijn vrije tijd nog wel leuke dingen doen! Zo ben ik gaan steengrillen en bowlen, ijsjes gaan eten, cakjes gaan  bakken en heb ik vooral veel lol met mijn vriendinnen! 


Een ijsje eten met klasgenoten 
Altijd fijn als je treinen niet rijden :(

Borrelen!

Hoe cool ziet de etalage eruit!?!

Mijn zusje en ik verveelde ons en zijn cakejes gaan bakken. Ze waren lekker!

Lekker dansen met de vriendinnetjes

Toen het nog goed weer was lekker terassen

Eindelijk was het dan zover, de eerste nederlandse VOGUE!!!

  
Mijn zusje doet de kappersopleidig en had iemand nodig voor highlights. Ik heb mijn haar nog nooit geverfd dus het was spannend!

Dit is het resultaat. Ik ben er super blij mee!!


Ze moest zelfs mijn haar meten. Ik was er best verbaasd over hoe lang mijn haar eigenlijk is!

Met de vriendinnetjes gaan steengrillen en daarna bowlen.

Ik ben echt dol op bowlen. We doen het regelmatig met de vriendinnetjes en we worden echt steeds beter ook!

Ik heb van de week de Cosmogirl! gekocht om in de trein te lezen. Ik las dit vroeger altijd en zag nu dat Demi Lovato op de cover stond. Love her! Ik werd er ook weer even aan herinnerd hoe leuk blad het is!

1 opmerking :