zondag 23 februari 2014

Swatches: La Femme nagellak

Zoals bijna elke week liep ik bij de Kruidvat rond en was ik wat bij andere schappen aan het rond kijken toen ik ineens nagellak in mijn ooghoek spotte. Ofcourse moest ik meteen even een kijkje nemen als nagellak verslaaf. Toen zag ik daar dus ineens allemaal La Femme nagellak staan. Ik was helemaal niet bekend met het merk en zag hele leuke glitter nagellakjes staan. Toen ik zag dat het 2 voor 1 euro was bleef het natuurlijk niet bij kijken.


Ik nam twee hele leuke glitter lakjes mee. Op de foto's met de swatches heb ik twee laagjes op. 


Als eerste het glitter lakje met de wat donkere glitters. Zoals je de op de foto kan zien zitten er blauwe, paarse en groene/gele glitters. 


In het lichtste nagellakje zitten kleine zilveren (holografische)glitter en grote donker blauwe, licht blauwe, paarse en roze glitters. 

Ik vind dat deze nagellak nog het leukste is boven een witte nagellak. Deze nagellakken zijn te verkrijgen bij de Kruidvat waarbij er twee maar een euro kosten. 

1 opmerking :

  1. Ik wist niet eens dat ze die hadden bij de kruidvat. Toch x goed zoeken dan :). Is idd mooier denk ik over een ander lakje

    BeantwoordenVerwijderen