woensdag 11 juni 2014

Swatches: essence glitter jewels nagellak 03 Glitz & Glam - 101 Jewels In The Pool


In het artikel van gisteren kon je al twee essence effect nagellakjes zien met het effect van 'Sugar'. Vandaag laat ik twee nagellakjes zien met het 'Glitter Jewels' effect. Ik heb 03 Glitz & Glam en 101 Jewels In The Pool gekocht. 



Als eerste dit hele lieve roze nagellakje. Tenminste dat is mijn gedachte als ik het nagellak potje zie. Eenmaal op mijn nagels verliest het alle magie. Ik heb twee laagjes opgedaan. Het is geen dekkende nagellak en dat vind ik stiekem toch wel jammer. In Glitz & Glam zitten mini roze/zilveren glitters en er zitten grove roze glitters in. Als topcoat kan die nog wel gebruikt worden.



Ik zag bij Jewels In The Pool zoveel blauwe glitters dat ik dacht wat zal dit een mooie dekkende blauwe glitter nagellak zijn.  Boy was i wrong! Ik had wederom deze nagellak helemaal verkeerd ingeschat. Op de foto heb ik zelfs drie laagjes op, maar hij dekt niet. Ik ben zelfs tot de conclusie gekomen dat ik deze helemaal niet mooi vind. 

Helaas zijn deze twee nagellakjes mij niet zo bevallen. Als jij ze wel mooi vindt zijn ze te verkrijgen voor 1,99 euro bij onder andere de Kruidvat. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten