vrijdag 2 september 2011

Magazine: LINDA


LINDA heeft weer twee nieuwe leuke issues uitgebracht!


LINDA's nummer 85 gaat over New York. Ik koop eigenlijk nooit de LINDA, maar toen ik zag dat het over New York ging moest ik het nummer hebben. Ooit als ik geld genoeg heb ga ik naar New York! Helaas kan ik er denk ik nog lang over dromen!

Wil jij ook ooit naar New York en vindt je het een  fantastische stad dan moet je dit nummer hebben. Zo staat er onder andere in:

-  Famke Jansen
-  Vrouwen van Wall Street --> Vond ik een van de leukste stukjes!
-  Bette Frank die Nederlands ontwerp showt
-  Diane Von Furstenberg beauty praat
-  Een boekje met de leukste adressen in New York

Ook zijn er leuke filmpjes over de tijd dat ze aan het werk waren in New York!



Ook is er een LINDA MODE uitgekomen! Als Fashionista moet je dit nummer ook in je bezit hebben. In dit nummer komen ook weer leuke dingen aanbod zoals:
-  3 generaties van Dam
-  De stijl van Silvana Simons en Sophie van der Stap
-  Marijke van Helwegen
-  Mode Marokkaan
-  Vrouwen en hun hoge hakken

Hier zijn ook filmpjes van!


Geen opmerkingen :

Een reactie posten