maandag 22 juli 2013

NYX blushes: 03 Angel, 06 Peach en 12 Terra Cotta



Met mijn bestelling bij Blanc To Noir heb ik ook 3 blushes van NYX besteld wat in dit artikel te zien is. Ik heb de volgende kleuren gekocht: 03 Angel, 06 Peach en 12 Terra Cotta. Ik heb over de blushes van NYX veel goede verhalen gehoord dus besloot ik om er maar meteen drie te doen. 



De blushes hebben een vierkante verpakking en zijn met zwart afgewerkt en hebben een transparante bovenkant. De blush zelf zijn negen piramides. Van links naar rechts zie je 03 Angel, 06 Peach en 12 Terra Cotta. 



Van links naar rechts: 03 Angel, 06 Peach en 12 Terra Cotta.

De blushes hebben een goede pigmentatie en brengen fijn aan. Als ik kijk naar de namen zou ik wel eerder verwachten dat de eerste 06 Peach is en de tweede 03 Angel. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten