zondag 13 juli 2014

Review: Lush Angels On Bare Skin Cleanser

Lush is een merk wat ik echt nog aan het ontdekken ben. Ik ben niet zo van de bruisballen voor in bad, maar ik begin steeds meer interesse te hebben in de andere producten die ze hebben. Zo gebruik ik al ruim een jaar de lemony flutter en heb ik tijdens de Beautygloss Party eens een andere product gekocht. Na een praatje met de verkoopster ben ik gegaan voor een Face & Body Cleanser, Angels On Bare Skin.


Lush maakt alleen maar natuurlijk producten. Ik vind het wel een prettig idee dat de producten vers zijn en van biologische producten. Hier valt ook niet over te twijfelen als er wordt gekeken naar de ingrediënten van de cleanser Angels On Bare Skin: 'Amandelen, gemalen (Prunus dulcis)Glycerine (Glycerine)Kaoline (Kaolin)Water (Aqua)Lavendel essentiële olie ((Lavandula angustifolia))Roos absolue (Rosa damascena)Kamille essentiële olie, blauwe (Matricaria chamomilla)Tagetesolie, essentiële (Tagetes minuta)Benzoë gom (Styrax tonkinensis pierre),Lavendelbloemen (Lavandula angustifolia)*Limonene (*Limonene)*Linalool (*Linalool)'. 


In een potje zit 100 gram en daar zou je zo'n 3 maanden mee moeten kunnen doen. Als je het potje open maakt zit er een kleiachtige substantie in met een hele sterke lavendel geur. De gedroogde lavendelbloemetjes zijn ook te zien op de substantie. De belofte die Lush geeft is dat je huid een gelijkmatige teint krijgt, de roodheid vermindert en de gezondheid van je huid verbetert. Het gebruik van deze cleanser vind ik wel lastiger. De gebruiksaanwijzing die Lush hiervoor geeft werkt bij mij gewoon niet helemaal: 'Wrijf een hoeveelheid ter grootte van een erwt met een paar druppels water op je handpalm tot een pasta en masseer dit zachtjes over je vochtige huid. Spoel af met lauwwarm water en geniet van een super zachte en schone huid'.


Maar wat zijn nou mijn eigen ervaringen met dit product? Ik heb Angels On Bare Skin al een keer genoemd in een favorieten video en daarin kon je al zien dat ik helemaal gek ben op dit product. Ik kan je dan ook zeggen dat dit product GEWELDIG is. Ik heb het nu ruim 2 maanden gebruikt en het werk onwijs goed. Ik wist niet zo goed wat ik er van moest verwachten, maar ik ben er helemaal Lush fan van geworden. Lush maakt haar belofte gewoon waar met deze cleanser. Wanneer ik het product gebruik voelt mijn huid helemaal schoon, maar dan ook echt schoon. Ik heb nogal last van rode vlekken in mijn gezicht, maar als ik deze cleanser gebruik is het altijd meteen minder en ziet mijn huid er gewoon veel beter eruit.  Zoals je leest ben ik erg positief, maar toch is er iets wat er ook niet fijn vindt. Persoonlijk vind ik het echt niet lekker ruiken, maar dat is maar een paar seconden dus daar heb ik niet zo'n last van. Daarnaast vind ik het niet fijn aanbrengen. Ik blijf dat lastig vinden en altijd zit alles onder bij mij. Ik moet nog steeds de juiste manier vinden hoe ik het moet gebruiken. Aangezien het product zo goed werkt, neem ik dit voor lief. Ik kan er nog 2 weekjes mee doen en ik ga het product missen. Er zit helaas geen Lush winkels in de buurt en met bestellen heb je toch weer meteen verzendkosten. Voor nu ga ik niet meteen een nieuwe aanschaffen, maar ik kan met zekerheid zeggen dat het er nog wel van zal komen!

Ben jij nu ook overtuigd van de Angels On Bare Skin Cleanser dan is deze te koop voor 9,90 euro in de winkels en online. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten