zondag 27 juli 2014

Favorite Songs Of The Moment #5


Het is weer tijd voor mijn favoriete nummers van dit moment. Deze keer zijn het veel nummers waarvan ik ook mega fan ben van de artiesten, maar ook twee random nummers die ik gewoon gaaf vind. 



Tom Staar & Ansolo - Totem
Ansel Elgort kunnen jullie misschien van de films Divergent en The Fault in Our Stars, maar naast acteren maakt hij muziek. Hij heeft in februari 2014 een record deal gesloten met Tom Staar en brengt muziek uit onder de naam Ansolo. Nu hebben ze samen een nummer uitgebracht 'Totem'. Als je houdt van elektronische dance muziek dan is dit nummer ook zeker wat voor jou. 



Ed Sheeran - Don't
Ik ben een mega fan van Ed Sheeran en we hebben een tijdje moeten wachten op zijn nieuwe album. Gelukkig is die nu uit en is het album FANTASTISCH (zal nog een apart artikel over verschijnen). Zijn tweede single van dit album is Don't en ik vind dit nummer ook echt weer te gek.



Stromae - Ta Fête
Stromae is ook weer een muzikale genie die ik helemaal te gek vind. Zijn album is helemaal te gek en het nummer Ta Fête is ook echt een van mijn favoriete nummers. Te gek dan ook dat dit de nieuwe single is van Stromae. Ik vind de beat echt te gek! Ondanks dat het frans is wil ik meezingen en lekker mee dansen. De clip is ook erg awesome. Leuk weetje is dat dit nummer het officiële nummer is geworden voor de Rode Duivels van België voor Wk 2014.



Jett Rebel - Louise
Sinds kort heb ik een obsessie ontwikkeld voor de meest coole gast Jett Rebel. Als je hem hoort verwacht je niet dat hij uit Nederland komt. Hij heeft een echte internationale vibe. Jette Rebel die eigenlijk Jelte heet is wederom een muzikaal genie. Zijn eigen nummer zijn erg goed, maar ook de covers die hij regelmatig bij 3fm zijn erg goed! Zijn nummer Louise vind ik dan ook erg leuk. De clip die er bij hoort spreekt me niet zo aan, maar ik vind Louise wel een erg lekker nummertje. Ik ben dan ook erg excited dat ik 19 dec naar zijn clubtour ga in de Effenaar. Zijn album staat ook hoog op mijn wishlist! Daarnaast draagt deze man nagellak en dan ben je sowieso al mijn bff!



Tiësto ft. Matthew Koma - Wasted
Als ik in de auto zit dan vind ik het altijd te gek om dit nummer te horen! Wasted van Tiësto ft. Matthew Koma is weer zo'n heerlijk nummertje. Voor in de auto, tijdens het uitgaan, tijdens het chillen, etc.. Vooral het refrein spreekt mij erg aan. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten