donderdag 28 februari 2013

Review: Caviar Nails met MAX/Action


Vandaag een review van de caviar nails die ik bij de Action heb gekocht. Aangezien het setje voor nog geen euro te verkrijgen was, was ik erg benieuwd of het ook zou werken en of het  lang blijft zitten. 


De verpakking is goed, de stappen staan er duidelijk op waardoor het eigenlijk al niet mis kan gaan. 



Ik ben dus eerst met niet gelakte nagels begonnen

De eerste stap is om de zwarte nagellak aan te brengen. Die vond ik erg dik en niet heel fijn aanbrengen. In principe kan je elke zwarte nagellak gebruiken die je maar wilt.


Wanneer de zwarte nagellak droog is het tijd om de transparante topcoat op te doen. Als je dat gedaan hebt doe je meteen de caviar (balletjes) erop. Let op dat je er iets onder doet om de caviar op te vangen anders zitten ze overal. Ik heb ervoor gekozen om maar 1 vinger met de caviar te bedekken. Druk de caviar een beetje aan zodat ze goed verspreid zitten en goed kunnen vastzitten aan de topcoat.

Dit is dan het eindresultaat!

Toen ik begon vond ik het heel irritant dat de zwarte nagellak erg dik was en niet fijn was om te gebruiken. Ik had verwacht van de caviar balletjes dat ze op het einde van de dag er allemaal af zouden zijn, maar ik ben blij verrast!  Zelfs na douchen en een nacht slapen zaten ze er gewoon nog op! Er was misschien een enkeling afgevallen, maar niemand die het zag. Ze blijven veel beter zitten dan ik dacht! Dit is dus zeker een aanrader voor iemand die een keer iets anders met haar nagels wil doen, maar geen groot budget heeft. En die zwarte nagellak? Ik pak de volgende keer wel een ander merk, voor de rest helemaal top!

2 opmerkingen :

  1. Het resultaat ziet er erg leuk uit! Goed dat je maar een nagel gedaan hebt, ik vind dat mooier dan een heel hand met caviar-nagels.

    BeantwoordenVerwijderen