donderdag 25 april 2013

Review: essence Stay matt lip cream


Vandaag een review over de Stay matt lip creams van essence. Dit is een lipgloss die zo creamy is dat die op je lippen eruit ziet als ene lipstick. Wij hadden er al goede verhalen over gehaald en ze kosten maar € 1,99 dus hebben we er twee gehaald bij de Kruidvat. We hebben de kleuren 01 Velvet rose en 02 Smooth Berry gekocht. 



Als je de lipgloss open maakt zie je al meteen dat het echt om een creamy lipgloss gaat.


Wat een pigment! 01 Velvet Rose - 02 Smooth Berry

01 Velvet Rose

02 Smooth Berry

Wow wat een goede producten! Onwijs goed pigment, brengen fijn aan en blijven goed zitten. Ik ben fan! Ik heb er nu 2 in mijn collecties en ik ga denk ik de andere 2 ook nog halen. Voor deze prijs kan ik ze niet laten liggen. De Stay matt lip cream van essence is echt een aanrader!

1 opmerking :