zaterdag 14 september 2013

Essence: Be Loud Jumbo Sheer Stick 01 Pink Me en 02 Ap-ri(c)ot



Essence heeft weer een nieuwe trend edition in de schappen liggen, Be Loud! Natuurlijk ben ik weer even gaan kijken en heb ik de 2 jumbo's sheer sticks gekocht. De Jumbo sheer stick is verkrijgbaar in 2 kleuren:  01 Pink Me en 02 Ap-ri(c)ot.

 

Dit zijn de swatches van 01 Pink Me en 02 Ap-ri(c)ot. Wauw ik ben echt blij verrast. Voor een sheer stick geeft het nog best wel wat af. 

  01 Pink Me is een prachtig roze kleurtje.


Helaas valt 02 Ap-ri(c)ot op de lippen dan wel weer een beetje tegen. De oranje kleur valt toch wel een beetje weg. 

De roze is een echte aanrader maar de oranje kleur zou ik thuis laten liggen. De essence jumbo sheer stick zijn te verkrijgen voor 2,59. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten