zondag 8 september 2013

Review: Catrice Eve in Bloom duo oogschaduw 02 Beauty Bouquet

Catrice heeft weer een leuke limited edition in de schappen liggen, namelijk Eve in Bloom. Wederom vind ik het een prachtige limited edition collectie en heb ik een aantal dingetjes in huis gehaald. Zo ook een oogschaduw duo, 02 Beauty Bouquet.



De duo oogschaduw heeft een transparante kleur met roze en paarse rozen erop, heel mooi. In het doosje zitten 2 kleuren. 


In de duo oogschaduw zit een lichte en een donkere kleur. Heel slim gedaan. Hierdoor kun je de lichte kleur als basis gebruiken en de donkere kleur in je arcade boog. 


De pigmentatie van de oogschaduws zijn redelijk. De lichte kleur is prima, maar de donkere kleur is wel wat minder. Wel is de donkere kleur goed op te bouwen waardoor die toch nog toch zijn recht komt. 


Ik heb een ooglook gemaakt waarbij ik de lichte kleur als basis heb gebruikt en de donkere kleur in de arcadeboog. De twee kleuren passen perfect bij elkaar en sluiten goed aan.


Daarnaast heb ik ook een lijntje onder mijn ogen gezet met de twee oogschaduw kleuren. De donkere kleur aan de buitenkant en de lichte kleur aan de binnenkant. 



Hierbij nog even een foto met de ooglook. De duo oogschaduw is te verkrijgen voor 3,89. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten