donderdag 12 september 2013

Swatches: L.A. Colors nagellak Frill, Lightning en Wired


Ik was even met mijn moeder op pad en zij wilde graag even bij Ter Stal kijken. Een winkel waar ik zelden kom, maar als ik er dan toch ben maar even rond kijk. Tot mijn verbazing stond er een hele grote bak met nagellak. Dan heb je natuurlijk al meteen mijn aandacht. Stond er ook nog eens bij dat de nagellakjes maar 2 euro waren en als je er 3 kocht ze maar 5 euro waren. Voor mij was het meteen duidelijk dat ik met 3 nagellakken naar huis zou gaan.

In de bak zat nagellak van L.A. Colors. Ik heb gekozen voor een neon roze, koraal/roze en een blauwe kleur. Helaas lijkt de koraal/roze kleur op foto's oranje terwijl het in het echt veel meer roze is. Ik kreeg dit niet goed in beeld op foto's. 


Dit is het neon roze kleurtje, Frill. Een hele mooie roze kleur, maar zelfs met 3 laagjes dekt die nog niet helemaal. Heel jammer! De volgende keer misschien een witte laag eronder doen, zodat de kleur beter uitkomt. 


Dit is het koraal/roze kleurtje, Lightning. Mooi kleurtje, helaas niet goed op foto's te zetten. Wederom heb ik hier 3 laagjes gebruikt en dekt die ook niet perfect.


Dit is het kleurtje Wired. De enigste kleur van de 3 die met 2 laagjes gewoon dekt. Ik vind Wired een mooie blauwe kleur met een mooie glans. 

Mijn conclusie over deze 3 nagellakjes van L.A. Colors? Ze vallen een beetje tegen. Ik vind het jammer dat de 3 laagjes nodig hebben (behalve Wired dan) en het resultaat nog niet super is. Ik denk wel dat ze beter tot hun recht komen met een witte basislaag. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten