vrijdag 17 januari 2014

Lipproducten Action (Maybelline & Rimmel)

Bij de Action staat  tegenwoordig een bak met allemaal make-up van Maybelline en Rimmel. Dit zijn producten die uit het assortiment zijn. Deze producten worden dus onder andere nog bij de Action verkocht onder een veel lagere prijs. Natuurlijk kon ik het ook niet weerstaan om daar even in te kijken en wat leuke producten mee te nemen. In dit artikel komen de lipproducten voorbij. Ik heb 2 lipsticks en1 lipgloss van Maybelline en een lipgloss van Rimmel gekocht. 





De swatches van links naar rechts: Maybelline - 163 Fuchsia , Maybelline - Limelight Red Diva Red , Rimmel - 335 Purple Rescue , Maybelline. 

163 Fuchsia is een fel roze kleur met geweldige pigmentatie. Limelight Red Diva Red is een rode kleur, maar is wat transparanter. Het Rimmel lipglossje heeft goede pigment en heeft een een donker roze kleur. De Maybelline lipgloss heeft een peachy kleur met een roze ondertoon en gouden shimmer erin.


Dit zijn de vier producten op de lippen. Ik vind ze allemaal mooi, maar ik had toch iets meer van Maybelline - Limelight Red Diva Red verwacht. De producten zijn voor 2,29 euro te verkrijgen bij de Action. Ik zou er zeker even een kijkje nemen.

1 opmerking :