vrijdag 31 januari 2014

Webshop: Make Up Your Stash


Is jouw make-up collectie ook al zo groot dat het steeds meer een gedoe wordt om het allemaal fatsoenlijk op te bergen. Het overzicht is ver te zoeken en alles dicht maar door elkaar of overal ligt een beetje. De webshop Make Up Your Stash heeft daar de oplossing voor!

Make Up Your Stash verkoopt namelijk Make-up Organizers, Make-up koffers en Boxo Reisaccessoires. Mijn interesse zelf ligt natuurlijk bij de make-up organizers en er zitten zeker een aantal leuke dingen tussen!


Dit zijn een vijftal producten die ze onder andere verkopen onder make-up organizers. De producten van links naar rechts:
1.  74,95: Clear Tube  --> Mijn favoriet! Kan veel in en is mooi, maar wel aardig prijzig.
2.  39,95: Nagellak rek --> Voor mijn nagellak ideaal!
3.  13,95: Hoge make-up organizer --> ze hebben naast de grote organizers dus ook kleinere                     varianten
4. € 35,95: Luxe make-up organizer (groot) --> zo heb je de laatjes en een rekje 
5.  19,95: De 3 in 1 make-up organizer --> Als je er 2 doet kost het  29,95

Mijn twee meest favorieten organizers is de eerste want die vind ik gewoon het mooist en daarnaast ook het nagellak rek. Het rek is natuurlijk ideaal voor mijn nagellak al zou ik er dan wel meteen zo'n 3 nodig hebben...oeps.

Kijk zeker even een kijkje op Make Up Your Stash, hele leuke dingen om je make-up mee te organizer.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten