donderdag 16 januari 2014

Swatches: Safari Babyblauw (+ een nieuwtje)


Ik heb een leuk nieuwtje! Ik ben voortaan een vaste gastblogger voor GETYOURNAILSDONE.NL. De vaste lezers zullen deze webshop wel herkennen van een eerder artikel, 'Webshop: Getyournailsdone.nl'. Na super leuk contact gehad te hebben met de eigenaresse Margo leek het ons beide leuk om een samenwerking aan te gaan. Deze samenwerking houdt in dat ik af en toe een gastartikel schrijf over producten die zij op haar webshop verkoopt die terecht komen bij 'Getest'.

Ik zeg laten we beginnen met het eerste product! Namelijk een nagellakje van Safari in babyblauw. Ik ben zelf nog helemaal niet bekend met de nagellakken van Safari. Ik ben benieuwd of het goed dekt, of de kleur mooi is en of het goed blijft zitten. 



In de safari nagellak potjes zit altijd 12ml. De dop/kwast heeft ook altijd een zebra printje wat het speels maakt. Met de verpakking is niks mis en de nagellak kleur is duidelijk zichtbaar. 


Het kwastje is wat aan de brede kant waardoor het gemakkelijk in gebruik is om te lakken. Daarnaast is de applicator lang wat ook fijn is. Dan is het nu tijd voor de echte test!


Met twee laagjes dekt deze nagellak heel goed! Ik ben impressed door deze Safari nagellak. Ik was in eerste instantie bang dat het niet goed genoeg zou dekken. Bij het eerste laagje dekt die al bijna volledig, maar om een mooier resultaat te krijgen is het beter om er twee laagjes op te doen. Daarnaast is het kleurtje toch ook leuk!


Deze nagellak is voor 
€ 1,95 te verkrijgen bij getyournailsdone.nl.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten