dinsdag 7 juli 2015

Favorite Songs Of The Moment #14



Ik heb weer een paar nummers voor jullie op een rijtje gezet waar ik op het moment veel naar luister. Laat ook even in de reacties achter welke nummers jij veel luistert op het moment.


Adam Lambert - Ghost Town
Adam Lambert is weer gekomen met een knaller van een hit. Tenminste dat vind ik. Met 'Ghost Town' heeft hij echt weer een te gek nummer te pakken. Deze moet je echt even gaan luisteren.


Pitbull ft. Chris Brown - Fun
Elke samenwerking die Pitbull doet wordt gewoon een hit. Altijd zal er een dansbaar nummer klaar staan die gemakkelijk mee te zingen is. Zo ook weer met 'Fun'!


TiĆ«sto & KSHMR ft. Vassy - Secrets
In dit nummer zit gewoon een lekkere beat dat je niet kan stil zitten.


Maroon 5 - This Summer's Gonna Hurt Like A Motherf****r
De laatste tijd vind ik de muziek van Maroon 5 erg leuk. Ze zijn vrolijk of hebben een goede beat erin zitten en ze zijn altijd mee te zingen. Precies zoals ik het graag heb. Aangezien het nu zomer is past het nummer er ook goed bij.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten