donderdag 10 januari 2013

Nieuwe aankopen #2


Ik ben even naar de Action geweest en heb daar een paar spulletjes gehaald.  Ik ging voor de Garnier haarmasker en de niveau mascara en zag toen nog drie dingen liggen die ik mee wilde nemen. Ik heb van het weekend mijn haar punten roze geverfd. Daarvoor wilde ik deze haarmasker proberen zodat de punten niet zo droog zijn. Verder was ik gewoon heel erg benieuwd naar de niveau mascara. Ik heb de eyeliner meegenomen omdat dit met een kwastje is. Kan ik proberen of dit makkelijker is. Toen zag ik ook een BB Cream liggen. Daar heb ik al veel over gehoord en gelezen. De BB Cream is een hit en trend op het moment. Omdat het toch niet zo duur is wil ik deze graag een keer proberen. De Pink & Beige baked eyeschadow heb ik gekocht omdat mijn haar nu dus roze is en deze kleuren daar wel mooi bij passen. Ik laat nog wel een review en swatches van de producten zien binnenkort.


Dit is een haarmasker van Garnier. Deze was geloof ik 2 euro. Weet het niet meer precies.
Deze waterproof mascara van Niveau is € 3,97
De Max eyes waterproof gel eyeliner + penseel is €0,98
Maxx BB cream 3 - in - 1 is € 1,49

Dit palletje is € 1,29


Geen opmerkingen :

Een reactie posten