maandag 7 januari 2013

Swatches nagellakjes CATRICE, NYC en Parisax Professional


Ik zal voor het eerst drie nagellakjes swatchen voor jullie. Ik heb echt een addiction voor nagellak en zit nu op ruim 40 stuks. Ook al weet ik dat ik er genoeg heb, toch zie ik altijd weer leuke kleurtjes! Deze drie zijn een van mijn laatste aankopen.  Ik zal ze per lakje even bespreken.

CATRICE CO6 - On the bride side of life
Deze nagellak komt uit de Limited Edition NeoNaturals collectie van CATRICE. Ik werd meteen aangetrokken tot dit kleurtje. Ik heb een rokje in precies deze kleur. Ik moet zeggen dat die mij tegenvalt. Hij is niet zo dekkend als verwacht. Zelfs met twee laagjes is het niet voldoende. Mooi kleurtje, maar de dekking ervan valt tegen.

NYC 001 - Revolving Red

Voor oud en nieuw was ik nog opzoek naar een lakje die paste bij mijn outfit. Ik heb zoveel nagellakjes en geen een was de juiste kleur. Toen heb ik deze van NYC bij de kruidvat nog snel gehaald. Helaas bleek dit ook niet helemaal de juiste kleur te zijn, maar het kwam in de buurt. Ik begin steeds meer fan te worden van de lakjes van NYC. Dit merk begint steeds meer mijn interesse te wekken en is ook helemaal niet duur. Het lakje maakt me ook erg blij. Het blijft goed zitten en een mooie kleur. 



Parisax Professional -  Désir
Deze nagellak zat een keertje in de glossybox. Deze lijkt veel op de voorgaande, dus het verschil is moeilijk te zien, maar de voorgaande is meer warm rood. Hele mooie kleur en geeft een mooie dekking. Een laagje is goed genoeg en het droogt snel wat ik zelf altijd heel fijn vindt.





Dit waren de drie swatches. Hopelijk hebben jullie er iets aan en vonden jullie het leuk om te lezen. Laat maar een reactie achter als jullie vaker zo'n artikel willen! :)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten