woensdag 7 augustus 2013

Review: e.l.f. concealer Porcelain


Ik ben al een tijdje opzoek naar een vloeibare concealer en ik wilde die van e.l.f. wel eens proberen omdat ik daar nog nooit een concealer van heb gehad. Ik heb uiteindelijk gekozen voor de concealer uit de studio lijn. Ik heb de lichtste kleur nodig en ben daarom gegaan voor Porcelain.



De concealer zit in een zwarte kartonnen verpakking. De concealer zelf heeft ook een zwarte verpakking met de letters in het wit. Ik was in eerste instantie wel verbaasd dat er 20 ml inzat. Dat is best wel veel voor een concealer. Helaas toen ik in de verpakking kneep voelde ik veel lucht. Ik heb dus het idee dat die maar voor de helft vol zit en dus niet aan de 20 ml komt. 



De concealer is in de kleur porcelain. De kleur is perfect voor mij, heel licht.



De concealer is wat dikker van structuur dan bijvoorbeeld een foundation, maar is nog goed uit te smeren. De concealer dekt tevens goed. Ik ben erg tevreden over deze concealer.

Deze concealer is voor 4 euro te verkrijgen bij e.l.f.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten