donderdag 1 augustus 2013

Swatches: e.l.f. Blush Fushia Fusion



Jullie hebben al kunnen zien dat wij een bestelling hebben geplaatst bij e.l.f.. Zo hebben we onder andere deze blush besteld, Fushia Fusion. Ik heb nog nooit een blush van e.l.f. gehad van de studio lijn, dus ik was erg benieuwd. 



De blush zit verpakt in een mooie zwarte kartonnen doosje wat stevig gennoeg is. Daarnaast kun je de blush al in het doosje zien zitten.  Blush zelf is zwart van kleur met in het klein e.l.f. Blush erop in witte letters. In de blush zit ook een mini spiegel. Al vind ik de spiegel niet groot genoeg om je gehele gezicht erin te zien. 



Fushia Fusion is een roze blush met grote glitters erin. Toen ik dit zag was ik wel een  beetje bang dat de blush te glitterig zou zijn.


Als ik Fushia Fusion  swatch ben ik erg blij. Ik vind de kleur mooier dan verwacht. Er komen wel wat glitters van af, maar in mindere mate dan verwacht. Het is een mooie roze kleur.


Een groot nadeel is dat de blush erg poederig is zoals je op de foto kan zien. Dit is wel echt een nadeel van de blush.

De blush is voor 4 euro te verkrijgen via de online shop van e.l.f..

Geen opmerkingen :

Een reactie posten