vrijdag 9 augustus 2013

Swatches: Catrice lippenstift 190 The Nuder The Better en 240 Hey Nude


Laatst was er een actie bij de Kruidvat waarbij de lipsticks van Catrice te verkrijgen waren voor 7 euro voor 2 lipsticks (in plaats van 8 euro). Ik zag dit als een goede gelegenheid om eindelijk 240 Hey Nude te halen. Die had ik namelijk al een tijdje in mijn zicht. Nu met de actie heb ik er een tweede bij gekozen en ben ik wederom voor een nude kleur gegaan, 190 The Nuder The Better. 




Dit zijn de swatches van 190 The Nuder The Better en 240 Hey Nude. 190 heeft een bruine ondertoon en 240 heeft een roze ondertoon. 


 190 The Nuder The Better 




240 Hey Nude

240 Hey Nude is toch wel mijn favoriet uit deze twee. Ik hou van een nude kleur met een roze ondertoon. Dit zal waarschijnlijk een van mijn favoriete nude lipsticks worden!

De lipsticks van Catrice zijn voor 3,99 te verkrijgen bij de Kruidvat. 

1 opmerking :

  1. Wauw, het zijn echt mooie kleurtjes! Ik ahd er al veel over gehoord. Ik denk dat ik Hey Nude binnenkort eens ga halen! Ik zet hem sowieso op mijn catrice lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen