zaterdag 10 augustus 2013

Swatches: essence Me & My Ice Cream oogschaduws


 De me & my ice cream collectie van essence ligt nu al een tijdje in de schappen en ik ben blij dat ik meteen ben gaan kijken. Na 1 dag waren de meeste producten al bijna op. Gelukkig heb ik de 3 oogschaduws bemachtigd, cause I love them!



In deze collectie zitten 3 gebakken oogschaduws. Dit houdt in dat je ook nat kan aanbrengen waardoor de kleur veel intenser is. De 3 oogschaduws zijn: 01 Cone Head, 02 Icyliciouos en 03 Always In My Mint.



Alle 3 de oogschaduws hebben ieder 2 kleuren. 01 Cone Head is paars met bruin, 02 Icylicious roze met  goud/bruin en 03 Always In My Mint is een mintkleurtje met roze/bruin. 



Wauw de pigmentatie is veel beter dan ik dacht! Ik was bang dat ze alle 3 op elkaar zouden lijken, maar er is echt duidelijk kleur verschil. Love them! Deze oogschaduws zijn te verkrijgen voor € 1,99 bij Kruidvat. Ik zou ze nog snel halen!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten