dinsdag 10 december 2013

Catrice: Feathers & Pearls lipsticks

Ik schreef gisteren al een artikel over 2 nagellakken uit de Feathers & Pearls collectie van Catrice. Vandaag swatches van 2 lipsticks uit deze collectie. Net als bij de nagellakken ben ik voor de roze en rode kleur gegaan.


Ik heb de twee kleuren 01 Charleston's Fame en 03 Josephine's Joy gekocht. Ook al geeft de verpakking de kleur paars aan bij 01 Charleston's Famce, vind ik die kleur niet overeenkomen met de lipstick zelf. Bij 03 Josephine's Joy komt dit wel overeen.


Dit zijn de swatches van de kleuren. Zijn ze niet mooi?! Van links naar rechts: 01 Charleston's Fame en 03 Josephine's Joy. 01 is een echte felle roze kleur, maar blijft een warme kleur. 03 is een prachtige rode kleur, maar is geen standaard rood.


Dit zijn 01 Charleston's Fame en 03 Josephine's Joy  op mijn lippen. Ik vind ze fantastisch! Het zijn twee super mooie kleuren en ik ben er heel blij mee.

De lipsticks zijn voor 3,99 te verkrijgen bij de Kruidvat en Trekpleister.

1 opmerking :