dinsdag 31 december 2013

Swatches: essence Long Lasting Lipsticks in 01 Coral Calling & 09 Wear Berries


Essence heeft nu al een tijdje de nieuwe producten in de winkel liggen en daar zat onder andere ook een nieuwe lijn lipsticks bij. Ook ik kon deze niet weerstaan en heb 2 kleurtjes gekocht. Ik heb kleurtje 01 Coral Calling en 09 Wear Berries aangeschaft.



De huls van de essence lipstick is mat zwart met een subtiel rondje onder de dop wat de kleur weergeeft van de lipstick. Ik vind het erg mooi gedaan en heel strak voor essence.


Dit zijn de swatches van de 2 lipsticks: 01 Coral Calling & 09 Wear Berries. Ze hebben alle twee een lekker kleurtje.

Ja wat een leuke kleuren! Ik ben er erg blij mee en brengen erg fijn aan. Ze zijn zacht van structuur wat ook fijn is op de lippen. Ik heb het gevoel dat ik zeker ook andere kleurtjes van de essence lipstick in mijn stash ga krijgen!

De essence long lasting lipsticks is te verkrijgen bij Kruidvat voor € 2,39.



Geen opmerkingen :

Een reactie posten