dinsdag 3 december 2013

Swatches: Hema Blush (kerstcollectie 2013)


Hema heeft al een tijdje de kerstcollectie bij de beauty spulletjes liggen. Ik zag dan ook al weken deze blush liggen en elke keer twijfelde ik of het mee moest nemen. Gelukkig verloor ik mijn zelfbeheersing en werd die dan eindelijk afgerekend aan de kassa.


Deze kerstcollectie heeft een Arabisch thema (op de kassa stond tenminste arabic blush).  De blush zit in een gewone ronde verpakking met een transparante bovenkant.


Hoe gaaf ziet dit patroontje eruit en de kleur? Love it!  Ik vind het er echt heel gaaf eruit zien.


Het is een peachy kleur die erg neigt naar het oranje. De glittertjes zorgen voor een mooie glans.  Wat ben ik blij dat ik deze blush toch heb gehaald. Deze blush is voor 6,50 euro te verkrijgen bij de Hema.

2 opmerkingen :