maandag 16 februari 2015

Swatches: MAX & MORE Liquid Lip Color in Royal Orange - Russian Red (Action)

Het blijft leuk om nieuwe make-up producten van de Action te testen. De producten zijn goedkoop en het is geweldig als de producten je dan kunnen verbazen met hun kwaliteit. Deze keer zag ik de Liquid Lip Colors bij de Action liggen. Natuurlijk moest ik ze proberen.


De Liquid Lip Colors zijn vloeibare lipsticks ook wel lipstick in lipgloss vorm. Ze zijn te verkrijgen in setjes van 2. De lipglossjes zitten in een kartonnen doosje zoals de meeste producten van MAX & MORE.


De lipglossjes hebben een zwarte dop en de rest is transparant waardoor je de lipgloss ziet zitten. Heel handig zodat je weet om welke kleur het gaat. Het lijkt bijna alsof het van glas is gemaakt, maar het is gewoon heel stevig plastic.


De lipgloss breng je aan met een sponsapplicator. Deze is klein van vorm en had ik liever iets groter gehad, maar je kan de lipgloss er prima mee aanbrengen.

In het setje dat ik heb gekocht zit een oranje en een rood kleurtje. De oranje is Royal Orange en de rode is Russian Red, leuke namen! Zoals je kan zien zijn ze intens van kleur, al is de oranje kleur wel iets lichter dan de rode. 

Op de foto's waar ik de lipstick op heb zie je ook een verschil in intensiteit. De oranje kleur heeft toch nog iets transparants en de rode kleur niet. Dat wil niet zeggen dat de oranje kleur niet mooi is, want ik vind ze beiden erg mooi. De lipgloss heeft wel haar nadelen. De lipgloss is soms vlekkerig, het wil namelijk niet altijd egaal aanbrengen. Daarnaast blijft de lipgloss niet heel lang zitten. Vaak is het zo bij vloeibare lipsticks dat ze helemaal in je lippen trekken en ze opdrogen. Dat is bij deze niet. Ik vind het dan ook geen 'vloeibare' lipstick, het is gewoon een lipgloss. Het blijft ook geen uren zitten dus je zult het een keer moeten bijwerken. 

Wat vind ik dus van de Liquid Lip Color van MAX & MORE? Ik vind ze mwah. Ze zijn het eigenlijk net niet. De MAX & MORE Liquid Lip Color zijn voor € 0,79 te verkrijgen bij de Action.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten