zaterdag 16 maart 2013

The Make Up Spot Newsflash!


 Er zijn twee leuke nieuwtjes bij de beauty webshop The Make Up Spot! Ze voegen namelijk twee nieuwe merken toe aan hun assortiment en dat zijn niet zomaar twee merken het is namelijk Zoeva en Sleek!!



The Make Up Spot zal de enigste Nederlandse webshop zijn die Zoeva zal verkopen. Zoeva komt van oorsprong uit Duitsland en staat bekend om haar kwasten sets. 




Ook heel fantastisch is dat ze Sleek gaan aanbieden. Dit engelse merk heeft prachtige blushes, lipsticks, poeders en oogschaduwpalettes. 

Ik ben echt onwijs benieuwd, super leuk dat ze deze twee merken hebben toegevoegd!!

6 opmerkingen :

  1. Ik kende de webshop nog niet, ga meteen een kijkje nemen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze hebben echt hele leuke dingen! Ik ga er denk ik binnenkort een keertje bestellen

      Verwijderen
  2. Hele leuke post, ben benieuwd naar de nieuwe merken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk dat ze Zoeva gaan verkopen!!! :) Dit wordt een van mijn favoriete qua webshops als deze merken komen :).
    Zal ze trouwens alle kwastensets verkopen ? Naja, ik ben in iedergeval erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kende de webshop ook nog niet. Van Zoeva en Sleek heb ik al erg veel goede dingen gehoord!

    BeantwoordenVerwijderen