dinsdag 4 juni 2013

essence: Trend edition “me & my ice cream”


Ja hier wordt ik enthousiast van!! Dit is nog eens een leuke trend edition van essence. Ik hier word hier vrolijk van en kan nu al niet wachten tot het uitkomt! In deze trend edition komen vorlijke sorbetkleuren in voor en te gekke producten om voor te smelten: gemarmerde oogschaduwen in zachter kleurnuancens, drie lip balms met kleurtwist, een crème blush, shimmer pearls en nagellak in prachtige pastelkleuren. Highlight van deze trend edition zijn de nagelstickers die superlief 3D effect op je nagels toveren. En wanneer je handen een beetje plakkerig zijn door je ijsje, gebruik dan de hand wipes om ze weer schoon te krijgen! Die leuke naam ook voor de trend edition: “me & my ice cream”. Ik vind het echt jammer dat we hier nog zo lang op moeten wachten!

essence me & my ice cream – baked eyeshadow
3 oogschaduws in de tinten karamel, abrikoos en mint. Verkrijgbaar in 01 cone head, 02 icylicious and 03 always on my mint, prijs € 2,89.





essence me & my ice cream – lip balm
Deze unieke lip balms zijn verkrijgbaar in drie verschillende kleurcombinaties: lavendel-vanilla, abrikoos-beige en roze-mint. De lippen worden verwend met sheaboter en jojoba-olie en de aroma's laten een heerlijke geur achter. Verkrijgbaar in 01 ice, ice baby, 02 icylicous en 03 ben & cherries, prijs € 1,99.



essence me & my ice cream – cream blush
Verkrijgbaar in 01 ice bomb, prijs € 2,89.






essence me & my ice cream – shimmer pearls
De zachtjes glanzende pareltjes in pastelcombinatie zijn perfect in lijn met de kleuren in deze trend edition. Voor een subtiele glans op het gelaat en voor het camoufleren van rode plekjes, prijs € 3,39.





essence me & my ice cream – nail polish
De langhoudende nagellakken in de prachtige pastelkleuren roze, mint, lavendel en abrikoos zorgen ervoor dat je meteen zin krijgt in ijs! Verkrijgbaar is 01 ben & cherries, 02 always in my mint, 03 ice, ice baby en 04 icylicious, prijs € 1,89



essence me & my ice cream – nail topping sticker

Deze innovatieve, zelfklevende stickers creëren een uniek en verrassend 3D effect op jouw nagels. Deze spikkeltjeslook is de ultieme nagelstijl – en niet alleen voor ijsfans! Verkrijgbaar in 01 rainbow sprinkels, prijs € 1,99.





essence me & my ice cream – hand wipes
Smelt je ijsje? Om zeker te zijn dat je handen weer fris en schoon zijn na het genieten van een ijsje kun je deze hand wipes gebruiken! Ze hebben een aardbeiengeur. Verkrijgbaar in 01 i scream ice cream, prijs € 1,39.



Essence "me & my ice cream' is verkrijgbaar in augustus 2013 bij Kruidvat en Trekpleister in Nederland en bij Kruidvat in België. 

2 opmerkingen :

  1. Wauw wat een mooie kleuren zeg, ik vind de naam van deze producten echt leuk.
    ik ben benieuwd naar de essence me & my ice cream – lip balm. zouden jullie
    een revieuw willen plaatsen van deze 3? en de essence me & my ice cream – nail polish
    en dan vooral de 02 always in my mint, 03 ice, ice baby en 04 icylicious .

    ik ben geboneerd op jullie kanaal , en hoop dat ik kans maak op de winactie pakket.
    echt leuke blog en youtube kanaal hebben jullie!

    liefs,

    Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een leuke collectie! Ik ben vooral benieuwd naar de nagellakjes, de lippenbalsems en de shimmerpearls!

    BeantwoordenVerwijderen