woensdag 19 juni 2013

Swatches: Sleek Showgirl lipstick palette


Sleek heeft nu ook lipstick paletten en toen ik ze voor de eerste keer zag vond ik ze er al meteen leuk uit zien. Zo vind ik eigenlijk alle lipstick paletten van Sleek er leuk uit zien. Uiteindelijk kon ik het niet weerstaan toen Enchantra een actie had waarbij je 20% kreeg op alles van sleek. Jullie hebben het al in de unboxing video kunnen zien, ik het showgirl lipstick palette gekocht. Dit omdat ik het liefst een roze lipstick draag. 





Het lipstick palette zit zoals gewoonlijk in een mooie zwarte matte verpakking met Sleek erop. 

In het doosje zit een grote spiegel die handig in gebruik is en er zit een klein kwastje bij om de lipstick aan te brengen. Ik heb het kwastje al geprobeerd en die is goed te gebruiken hiervoor. 


 In een palette zitten 4 kleuren. In het showgirl palette zit:


 Lola - Vegas
Jewel - Dancer

 Deze mooie roze kleur, Lola.


De donkerste kleur van het palette, Vegas.

De licht roze kleur met veel glans, Jewel.

En nog een wat donkerdere kleur roze, Dancer. 

De lipstick palette is voor 10,95 te verkrijgen bij Enchantra.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten