zondag 16 juni 2013

Swatches: essence 3D eyeshadow 03 irresistible first love


Elke keer als ik bij het essence schap sta kijk ik ook even bij de 3D eyeshadows. Alleen elke keer neem ik er geen mee. En ja hoor ik stond er weer van de week en besloot er toch maar eens een keertje eentje mee te nemen. Ik heb uiteindelijk gekozen voor 03 irresistible first love. Ik vind de kleurtjes er zo leuk uit zien bij elkaar en I love some pink and glitters!



De 3D eyeshadows zijn eigenlijk gewoon duo oogschaduws, maar het leuke eraan is dat het ook echt 3D is. Zoals je op de foto kan zien staat het roze wat omhoog als een golf. Hoe cool is dat!



Isn't it pretty!!



Dit zijn de swatches van de roze en zilveren kleur. Zoals je kan hebben ze veel van elkaar weg. Ik vind het jammer dat juist de roze kleur niet zo gepigmenteerd is. Zo zijn ze lastig te combineren omdat ze te veel van elkaar weg hebben. Los zijn het mooie kleurtjes maar bij elkaar is het denk ik geen succes, jammer! Ik had toch voor een andere kleur moeten kiezen en misschien ga ik dat ook wel doen! Ze zijn voor €2,89 te verkrijgen bij de Kruidvat. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten