zondag 30 juni 2013

Review: Maybelline color sensation popstick 060 Citrus Slice


Vandaag een artikel over een color sensation popstick van Maybelline. Ik heb nummertje 060 Citrus Slice en die heb je al kunnen zien in mijn unboxing video van de Vipbox Juni.  Ik het filmpje was ik er niet echt enthousiast over. Dit kwam omdat toen ik de verpakking zag ik overtuigd was van een prachtige lipstick tot ik de dop er af deed.  

 Ik was in eerste instantie een beetje teleurgesteld. Dit omdat ik niet zo goed wist wat ik moest denken van de jelly structuur en daarnaast heeft het de kleur oranje en daar ben ik niet zo'n fan van.

Toen ik het eenmaal deed swatches op mijn hand kreeg ik niet een oranje kleur (die je toch echt wel verwachte) maar een mooie subtiele roze kleur. Je moet er wel een paar keer over heen gaan om dit resultaat te krijgen. 

Op mijn lippen ziet 060 Citrus Slice er zo uit. Zoals je kan zien geeft het een subtiele glans, maar heeft het niet veel kleur. In de video ben ik er niet enthousiast over, maar ik moet zeggen ik begin het steeds meer te waarderen en doe het nu toch regelmatig op mijn lippen voor dat subtiele glansje. Ik ben er nu dus toch nog best blij mee. 

De Maybelline color sensation popstick zijn te koop voor € 11,99. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten