zaterdag 30 november 2013

Swatches: Saffron nagellak 40-41-42 (Action) #1


Al een tijdje liggen er bij de Action weer nagellakjes van een nieuw merk, Saffron London. Als nagellak verslaafde kon ik het natuurlijk niet laten en heb ik er een aantal setjes meegenomen. Aangezien het bij de Action altijd zo'n lage prijs heeft weerhoudt mij dat er ook niet van. Omdat ik een aantal setjes heb aangeschaft zal het in meerdere artikelen verschijnen, per artikel 1 setje. 
 

In elk setje zitten dus 3 nagellakjes. In dit setje zit een neon roze kleur (40) een witte kleur met glans (41) en een roze kleur met glans (42).

Nu volgen de swatches. Er zijn altijd 2 laagjes opgedaan. Wanneer hier geen sprake van is zal dit benoemd worden.


We beginnen met een spetterende opening. Wat is nummertje 40 een prachtige neon kleur. Een lekker fel kleurtje waar je niet om heen kan en goed dekt in 2 lagen. Love it!



Het tweede kleurtje (41) is een mooi kleurtje, maar dekt niet helemaal in 2 lagen. Zo kun je er soms toch wel de lijntjes door heen zien. Jammer, maar ik blijf hem toch mooi vinden.



Ook het laatste kleurtje (42) dekt niet helemaal in 2 lagen. Je ziet nog goed de lijnen erdoor. Het is een mooie kleur, maar het heeft echt meerdere lagen nodig.
 
Het neon nagellakje heeft me echt verbaasd, maar de andere 2 vielen toch wel een beetje tegen. Ik ben erg benieuwd naar de andere kleuren.
 
Deze Saffron nagellak setjes zijn te verkrijgen bij de Action voor 1,79 euro. 

1 opmerking :