donderdag 25 december 2014

Mijn favoriete kerstnummers


Als eerste wil ik iedereen fijne kerstdagen wensen op deze eerste kerstdag! Ik ga vandaag samen met familie kerst vieren. We gaan waarschijnlijk een spelletje spelen, samen lekker eten en natuurlijk de cadeautjes openmaken. Wat gaan jullie thuis doen?

Om in de sfeer te komen heb ik een paar persoonlijke favoriete nummers voor de kerst achter elkaar gezet. Geniet van vandaag!

Bianca Ryan - Why Couldn't It Be Christmas Everyday?



Wham! - Last Christmas



Chris Rea - Driving Home For Christmas



Idina Menzel & Michael Buble - Baby It's Cold Outside



Ariana Grande - Santa Tell Me



Gary Fomdeck - I'll Be There This Christmas



The Eagles - Please Come Home For Christmas



Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You



Gitaarlem - Merry Christmas Everybody



Band Aid 30 - Do They Know It's Christmas?



Pentatonix - Silent Night



Bron afbeelding: Weheartit.com

1 opmerking :

  1. Oooo, ik vind al deze nummers ook zó leuk! Vooral Santa Tell Me is op dit moment mijn favoriet, maar vooral omdat deze nieuw is natuurlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen