dinsdag 27 januari 2015

...and that's who I am #1


Op tumblr gaat een hele leuke tag rond, namelijk de ...and that's who I am tag. Via de website andthatswhoiam.tumblr.com pak je de afbeeldingen die betrekking hebben op jou. Er staan er echt honderden op dus je hebt veel keus. Het lijkt mij wel leuk om er om elke maand er een paar van te pakken waarvan ik denk dat ze op mij slaan. Op deze manier leren jullie mij weer beter kennen. Laten we beginnen!


Ja mijn lach... wat zal ik er van zeggen.... Ik kan soms nogal hard lachen dat ik zelf ook denk van 'het kan wel wat zachter'. Het gebeurd alleen vaak al voordat ik het door heb. Jullie hebben het vast al wel eens in een video kunnen horen....


Ik hou echt van zingen, het enige probleem is dat ik het voor geen meter kan. Ik zing thuis continu en in de auto kan het ook zo heerlijk zijn om mee te zingen met de radio. Thuis zijn ze er wel aangewend dat ik niet stil kan zijn. Ik moet alleen soms niet vergeten om mijn raam dicht te doen zodat niet meteen de hele straat er last van heeft. ;-)


Ik heb het al vaker aan gegeven dat ik dol ben op het lezen van boeken. Ik ben ook niet voor niets een boeken blog en kanaal gestart. Ik kan mij gewoon echt verliezen in een boek en vind het dan ook helemaal niet erg om daar geld aan uit te geven.


Ik neem het liefst overal foto's van. Mijn vrienden en familie worden er soms ook helemaal gek van. Ik vind het leuk om zoveel mogelijk herinneringen vast te leggen. 


YEAHHHH BOWLEN!!! Nog iets waar mijn familie gek van wordt. Ik ben dol op een potje bowlen. Thuis mag ik het woord niet eens meer zeggen. Het was dan ook echt een verrassing dat we vorig met mijn verjaardag zijn gaan bowlen. Super lief van mijn familie dat ze dit voor mij hebben gedaan ook al hebben ze er zelf een hekel aan. 


Dit slaat echt op mij! Ik ben op het begin erg stil en verlegen, maar als het moment daar is dat ik mij helemaal op mijn gemak voel dan ga ik ook helemaal los, haha. Dat is gewoon heel belangrijk bij mij, ik moet mij op me gemak voelen. 

Dit was het eerste artikel met de ...and that's who I am tag. Laat vooral in een reactie achter of jij je toevallig ook kan vinden in een van de afbeeldingen of er misschien zelf wel eentje kan noemen.

1 opmerking :

  1. Leeuk! Ik hou er ook zo van om te zingen in de auto, al kan ik het totaal niet. En ik wist niet dat je een boekenblog hebt, leuk! Ik ga eens een kijkje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen