zaterdag 24 januari 2015

Swatches: Urban Decay Naked Palette (DUPE)

De Urban Decay Naked paletten zijn erg populair onder de beauty liefhebbers, waaronder ik! Ze zijn alleen erg prijzig. Je betaald  toch ruim 40 tot 50 euro voor een palette. Daar krijg je wel weer een fantastisch palette voor terug met geweldige pigmentatie. Op dit moment vind ik dit gewoon te veel geld voor een palette, maar ik heb een oplossing. Ik heb op Buyincoins.com een dupe (namaak) gevonden van het Naked palette. De kans is groot dat als je ebay af gaat er ook veel dupes te vinden zijn. Als ik later een vaste baan heb dan ga ik zeker de echte Urban Decay paletten kopen, maar voor nu doe ik het met deze.

De verpakking ziet er precies hetzelfde eruit als de echte, alleen is bruine kleur net iets intenser bij de echte. Het kwastje dat er bij zit is ook anders.  Er moet normaal een kwastje zitten aan beide kanten.


De kleuren hebben allemaal een naam en die zijn in deze dupe ook precies hetzelfde:
Virgin - Sin - Naked - Sidecar - Buck - Half Baked - Smog - Darkhorse - Toasted - Hustle - Creep Gunmetal.


Virgin - Sin - Naked - Sidecar - Buck - Half Baked 


Smog - Darkhorse - Toasted - Hustle - Creep Gunmetal.

De pigmentatie van de kleuren is best goed, zeker bij de laatste 6 kleuren. Daar ben ik eigenlijk wel verbaasd over omdat het toch een 'nep' palette is. Bij het echte palette zijn de kleuren wel net intenser en nog gepigmenteerder. Dit palette lijkt er dus veel op, maar uiteindelijk is het wel net niet. Het is een goede namaak, maar er zijn wel wat verschillen te merken met het echte palette.

Ik gebruik het palette zelf regelmatig en het is ook wel eens in een make-up tutorial voorbij gekomen. Het zijn fijne kleuren waar je hele mooie looks mee kan maken. 

Het Urban Decay Naked Palette (DUPE) is te verkrijgen bij ebay en Buyincoins.com voor maar een paar euro. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten