zaterdag 31 januari 2015

The Star With Style: Cara Delevingne


In april 2013 was de laatste keer dat mijn rubriek The Star With Style online gekomen is met Emma Watson. Op dat moment focuste mijn blog zich nog meer op fashion dan op beauty. Ondanks dat The Joyful Things In Life nu bijna alleen maar beauty artikelen heeft lijkt het mij toch wel weer leuk om deze rubriek terug te brengen! Laat in een reactie achter wat je van deze rubriek vindt en  wie je graag wilt terug zien in deze rubriek.

Vandaag ga ik de fashion style van Cara Delevingne bespreken. Cara is een van de hotste modellen van dit moment. Ze is prachtig, uniek en een beetje quirky waardoor ze juist nog leuker is. Daarnaast is ze ook begonnen met acteren en speelt ze in de nieuwste film van John Green, Paper Towns, die in de bioscoop draait in juni.

Cara heeft een beetje twee kanten als het gaat om haar stijl. Het ene moment is ze heel stoer met sneakers, t-shirts met teksten, beanies, baggy broeken en het andere moment is ze onwijs sexy met de mooiste creaties. Ik heb een aantal van mijn favoriete looks uitgekozen.















Wat vinden jullie van de kleding stijl van Cara Delevingne?

Foto's: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 en 15

1 opmerking :