zaterdag 16 mei 2015

FOTD: High Tea



Op 14 Mei werd mijn lieve mama 50 jaar! Om dat te vieren zijn we met een aantal mensen gaan high tea'en. Ze had ervoor gekozen om het zo te vieren in plaats van een groot feest en dat vonden we helemaal niet erg. We hebben een ontzettend leuke dag gehad en de high tea was heerlijk. Van deze dag heb ik ook foto's gemaakt van mijn 'Face of the day' (FOTD). Ik ben gegaan voor een frisse en zoete ooglook omdat we een high tea hadden.

Als basis heb ik de volgende producten gebruikt:

* Rimmel Wake Me Up Foundation in 100 ivory
essence say no to dark circles concealer in 30 Bright Rose
* essence Stay All Day concealer in 20 Soft Beige
* Rimmel Stay Matte Powder in 005 Silky Beige
Catrice Eyebrow Set (De lichtste kleur)  


Voor de wangen heb ik de volgende producten gebruikt:


Voor de ogen en lippen heb ik de volgende producten gebruikt:

* NYX Jumbo Eye Pencil in Milk 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten