vrijdag 29 mei 2015

Swatches: Perfect Touch Lipstick 06 - 08 (Big Bazar)

Van Perfect Touch hebben jullie als swatches en een review kunnen zien van de drie lipglossjes die ik gekocht had op de Beautygloss party. Vandaag heb ik swatches voor jullie van twee lipsticks van Perfect Touch. Voor wie niet weet waar Perfect Touch van is, Big Bazar heeft sinds een tijdje haar eigen make-up merk genaamd Perfect Touch. Tijdens de Beautygloss Party heb ik een aantal producten van hun gekocht om te proberen, waaronder dus de lipsticks.


De lipsticks hebben een simpele zwarte verpakking met een transparante huls. Ze doen me erg aan de lipsticks van de Action denken alleen zijn deze rond en die van de Action vierkant. Het is te merken dat de verpakking goedkoop is, maar ja wat wil je ook voor die prijs. De lipsticks hebben helaas geen naam maar wel een nummertje. Ik heb de nummers 06 en 08.

v.l.n.r. 06 - 08

Ik heb een fel roze en een fel rode lipstick. De eerste indruk is erg goed. Het ziet eruit alsof ze een goede dekking hebben en ik vind de kleuren erg mooi.

Kleur 06 is een erg mooie snoep roze lipstick met een koele ondertoon. Voor de zomer is deze echt super leuk.


Kleur 08 is een rode lipstick die altijd kan en eigenlijk iedereen in haar stash moet hebben. Ook dit vind ik weer een heel mooi kleurtje. De lipsticks hebben mij op een goede manier verrast.

De lipsticks brengen creamy aan waardoor ze heel fijn zijn om te gebruiken. Ze hebben daarnaast een goede dekking en blijven ongeveer 4 uur zitten. Je zal het dus wel een keertje moeten bijwerken als je het de gehele dag wil dragen, maar dat zie ik nooit zo als een probleem. Ik ben erg tevreden over deze lipsticks zeker als ik bedenk wat ik ervoor betaald heb.  

De Perfect Touch Lipsticks zijn voor   0,99 te verkrijgen bij de Big Bazar.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten