donderdag 7 mei 2015

Swatches: essence Cinderella Highlighter in 01 The Glass Slipper (Trend Edition)

De laatste tijd zie je veel limited edition collecties met een Disney thema. Essence kan natuurlijk niet achterblijven en dus hebben ze op dit moment een trend edition in de schappen liggen met het thema 'Cinderella'. In deze trend edition zit een prachtige highlighter die ik moest hebben.

De Cinderella Highlighter in 01 The Glass Slipper is een echt pareltje. De highlighter heeft een simpele transparante verpakking, maar de inhoud is prachtig.


Kijk dat 3D patroontje dat erin zit. Die rozen zijn toch prachtig! Op de linkerkant zie je de highlighter in daglicht en aan de rechterkant is de foto met flits gemaakt. De pigmentatie van de highlighter is ook goed. Er zit in The Glass Slipper een prachtige glans. Het heeft een zilveren/roze kleur.



Natuurlijk heb ik ook de highlighter getest. Op de eerste foto heb ik nog niks op. Op de tweede foto draag ik bronzer en blush en op de derde foto draag ik ook de highlighter erbij. De glans van de highlighter is heel goed te zien. The Glass Slipper zorgt voor een glow op je gezicht. Wauw deze highlighter is echt heel mooi en een aanrader. Ik zou nog snel naar de winkels gaan om deze te halen als ik jou was!

Voor € 3,39 is de essence Cinderella highlighter in 01 The Glass Slipper te koop bij verschillende drogisterijen.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten