vrijdag 15 mei 2015

Webshop: Bax-shop.nl Vlogging Gear


Als blogger en youtuber is het toch wel erg fijn om de juiste gear te hebben. Voor veel bedrijven is bloggen en video's maken echt nieuws en spelen ze er eigenlijk nog helemaal niet op in. Terwijl dit bij de jongeren ontzettend populair is. De webshop Bax-shop.nl is de grootste muziekwinkel van Nederland, maar heeft ook gedacht aan de vloggers van Nederland. Op de webshop kan je terecht voor licht, geluid, muziekinstrumenten, produceer- en DJ-gear, maar ze hebben nu ook een categorie 'Vloggen'.

De categorie 'Vloggen' is weer onderverdeeld in 4 andere categorieën, namelijk videocamera, software, geluid en microfoon en toebehoren.

v.l.n.r. € 54,00 - € 148,00 - € 349,00 - € 64,00

Als vlogger moet je natuurlijk veel van je video's editen. Super fijn natuurlijk als je daar de juiste software voor hebt. Bij Bax-shop.nl kan je terecht voor onder andere 'Sony Vegas Movie Studio 13' software. Iets wat op mijn lijstje hoog staat om nog een keer aan te schaffen. Daarnaast is een goede hoofdtelefoon ook wel erg fijn. Je zit veel achter de computer en tijdens het velen editen is het wel zo prettig als de hoofdtelefoon ook fijn zit. Als vlogger kan een camera niet ontbreken om alles vast te leggen. Om er voor te zorgen dat je audio ook van goede kwaliteit is kan je microfoon gebruiken.

Als je wat verder op de website gaat rond snuffelen dan zal je zien dat ze zich vooral richten op de muziek, maar er zitten zeker ook nog andere producten tussen die als blogger of youtuber goed te zijn gebruiken.

v.l.n.r. € 112,30 - € 1418,00 - € 32,00

Zo heb ik zelf nog zwaar behoefte aan een externe harde schijf. De video's en foto's die ik maak nemen nogal veel ruimte in beslag en een externe harde schijf is daar toch wel de oplossing voor. Op het moment gebruik ik een laptop die elk moment uit elkaar kan vallen en ontzettend sloom is. Ik ben dan ook bang dat ik op een gegeven moment dus gewoon niet meer kan bloggen en video's kan maken. Een droom is dan ook wel om een keer een Imac te hebben. Dit zijn toch wel DE computers voor mij, maar het kost nogal wat. Zeker zonder baan zit dit er voorlopig nog niet in voor mij. Dromen mag altijd, toch? Mijn SD kaartjes zitten ontzettend snel vol, maar met deze van 64GB is dat afgelopen. Zoals je ziet ze hebben van alles voor je 'vlog' gear. 

Ik heb een grote hekel aan hoge verzendkosten bij een webshop, maar ook daar heeft Bax-shop.nl aan gedacht. Zo zijn de verzendkosten maar € 2,50 en als je voor meer dan € 50,00 besteld dan zijn ze zelfs gratis. Blijkt er iets mis te zijn met je bestelling dan heb je altijd de mogelijkheid om het te retourneren. Ze hebben volgens mij alles wel goed geregeld.

Als je op zoek bent naar wat nieuwe dingen, zou ik zeker even een kijkje nemen op Bax-shop.nl. Ik weet in ieder geval waar ik als eerste zou gaan kijken.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten