maandag 15 juni 2015

Review: Rituals Ginkgo's Secret Caring Hand Balm



Naast een goede gezichtsverzorging vind ik de verzorging van mijn handen ook erg belangrijk. Ik vind het niet fijn om droge huid te hebben. Daarnaast draag ik vaak nagellak wat soms de aandacht kan treken naar de handen. Dan is het wel fijn als die er verder verzorgd eruit zien.



Op het moment gebruik ik onder ander de Rituals Ginkgo's Secret Caring Hand Balm hiervoor. Omdat deze uit een cadeauverpakking komt heeft deze maar een inhoud van 50 ml. Bij Rituals zijn de verpakkingen met 75 ml te koop. De verzorgende balsem zit in een opvallende groene tube. Ik ben niet zo'n fan van groen, maar ik vind deze er wel mooi uitzien.


De balsem heeft een witte kleur, maar wanneer je dit verspreidt over je handen wordt het transparant. De balsem voelt meteen heel prettig en verzorgend aan. Het droogt ook snel op zodat je niet met 'natte' handen zit. Daarnaast ruikt het ook nog eens erg lekker. Het is niet te sterk, maar gewoon een lekker luchtje.

De Rituals Gingko's Secret Caring Hand Balm 75 ml is voor € 10,00 te verkrijgen bij de Rituals.

1 opmerking :

  1. Ik gebruik deze crème al jaren en ik vind hem echt geweldig. Vooral die geur, mmm!

    BeantwoordenVerwijderen