dinsdag 30 juni 2015

I Love Sleep TAG


Uitslapen op de zondagochtend, wie vindt dat nou niet fijn?! Soms wil je niks liever dan lekker in je bedje liggen in de dekens. Warm en ondertussen een beetje wegdoezelen. Toen ik de I Love Sleep TAG voorbij zag komen leek deze mij dan ook meteen leuk om in te vullen. Ik zette deze op mijn lijstje van tags die ik nog wilde invullen. Alleen nu kan ik niet meer terugvinden op welke blog ik deze heb gevonden, sorry daarvoor! Ik weet nu niet wie ik de credits ervoor moet geven.

De I Love Sleep TAG bestaat uit 17 vragen dus laten we maar snel beginnen!

1. Hoe laat ga je meestal naar bed?
Dit is heel wisselend, maar ik denk meestal rond 11 uur.

2. Wat is jouw vaste ritueel voor het slapen gaan?
Voordat ik ga slapen haal ik altijd eerst even mijn make-up eraf en ga ik mijn tandenpoetsen. Soms lees ik nog even een stukje in een boek, maar ik check altijd nog even mijn telefoon. Altijd nog op twitter en instagram kijken.

3. Wat doe je als je niet kan slapen?
Op mijn telefoon kijken of even wat lezen. Ik ga in ieder geval proberen om extra moe te worden zodat ik wel in slaap moet vallen.

4. Wat is je favoriete slaaphouding?
Op mijn rechterzij met mijn rug naar de deur. Ik denk dat ik het mijzelf ook gewoon heb aangeleerd om alleen maar op die manier in slaap te kunnen vallen. Zo lig ik gewoon het lekkerst.

5. Waarvoor mag je jou altijd wakker maken?
Pfff... Ik heb werkelijk geen idee!

6. Hoe laat gaat je wekker 's ochtends?
Dat is heel verschillend. Op het moment zit ik zonder baan, dus heb ik geen vaste tijden om op te staan. 

7. Snoozen of direct opstaan?
Snoozen! Mijn telefoon gaat echt 10 keer af voordat ik een keer uit bed stap.Veel mensen vinden dit heel irritant, maar ik ben zo bang om weer in slaap te vallen en ergens te laat te komen.

8. Slaap je uit in het weekend?
Alleen op de zondag want op zaterdagochtend zit ik op dansen.

9. Welke rare dingen doe je in je slaap?
Volgens mij helemaal niks. Ik heb nog nooit gehoord dat ik snurk, sla of praat in mijn slaap. Als ik eenmaal in slaap ben gevallen dat adem ik heel zwaar, maar dat heeft volgens mij bijna iedereen wel.

10. Hoeveel kussens liggen er op je bed?
Ik heb twee kussens waar ik echt met mijn hoofd op lig en ik heb 4 sierkussens op mijn bed liggen.

11. Wat heb je aan in bed?
Een pyjama en in de winter is dat een lange broek met een t-shirt met lange mouwen en in de zomer een jurkje of een kort broekje met een hempje/shirt. Ze komen ook vaak van de Primark. Ik vind die toch wel erg fijne pyjama's hebben.

12. Slaap je met sokken aan?
NOOIT!! Ik snap niet dat mensen dat kunnen. Het klinkt misschien heel raar, maar ik vind koude voeten in bed juist fijn. Ik heb ze eigenlijk ook vaak buiten bed liggen. In huis loop ik ook het liefst op blote voeten rond, omdat ik niet zo van te warme voeten houd.

13. Hoe groot is jouw bed?
Ik heb een standaard eenpersoonsbed. 

14. Als ik 's ochtends wakker word, is het eerste wat ik doe...
Ik kijk altijd even op mijn telefoon in de ochtend. Als ik tijd heb dan check ik even mijn berichten die zijn binnengekomen en mijn twitter en instagram.

15. Droom je elke nacht?
In principe droom je altijd, maar ik kan ze mij ook vaak herinneren. Meestal blijven de dromen die ik in de ochtend heb mij het meeste bij. Heel vaak maak ik ook heel bewust mee dat ik aan het dromen ben. Heel apart is dat. Dat heeft geloof ik ook een benaming, maar dit weet ik niet meer.

16. Welke droom of nachtmerrie kan je je goed herinneren?
Heel veel dromen eigenlijk, maar als kind had ik echt een terugkerende droom. Ik droomde vaak dat ik op een soort terrein was waar je allemaal zeedieren kon bekijken en dat er ook een tank stond met haaien en daar viel ik dan altijd in. 

17. Wat is jouw grootste droom?
Mijn grootste droom op dit moment is een baan vinden en als ik een stukje verder mag dromen dan het ook een baan die aansluit op mijn passies en waar ik met veel plezier naar toe kan gaan.

Bron foto's: 1, 2, 3

Geen opmerkingen :

Een reactie posten