woensdag 10 juni 2015

Wishlist: The Make Up Spot

Al een tijdje heb ik niet meer op de webshop The Make Up Spot gekeken terwijl dit een hele leuke beauty webshop is. Ik vond het dus weer eens tijd om wat rond te snuffelen. Het viel mij erg op dat de webshop een groter assortiment heeft van ik eigenlijk van te voren wist. Ze hebben een groot aantal merken dus er is van alles te vinden. Ik heb een wishlist gemaakt van 12 producten die ik op dit moment wel erg graag aan mijn stash zou willen toevoegen.

Ik zal alle producten even kort bespreken van links naar rechts.

* Zoeva heeft de laatste tijd ontzettend mooie paletten uitgebracht. Het Zoeva Eyeshadow Palette in Cocoa Blend heeft erg mooie en warme kleuren. Te verkrijgen voor € 17,95.
* Het zelfde vind ik van het Zoeva Eyeshadow Palette in Naturally Yours. Deze heeft weer mooie natuurlijke tinten. Te verkrijgen voor € 17,95.
* Ik heb nog geen producten van Sigma, maar mooie producten hebben ze zeker. Vooral het Warm Neutrals palette vind ik een plaatje. Daar kan je vast en zeker mooie looks mee maken. Te verkrijgen voor € 40,95.
* Ook van het merk The Balm heb ik nog geen producten. Het Nude Palette heeft naast een leuke verpakking ook mooie kleuren. Te verkrijgen voor € 35,00

* Steeds vaker heb ik looks met prachtige eyeliners gezien die een onwijs gaaf kleurtje hebben. Als het goed is kan je met de Make-up Studio Seal It dit voor elkaar krijgen zodat je met oogschaduw een mooie eyeliner kan zetten. Te verkrijgen voor € 12,90
* Voor de juiste glow op je gezicht heb je een goede highlighter nodig. Ik denk dat  de The Balm Cindy Lou Manizer daar geschikt voor is. Te verkrijgen voor € 21,50.
* Natuurlijk moet je ook een beetje bronzer gebruiken. Ook The Balm heeft een mooie in Balm Desert Bronzer/blush. Te verkrijgen voor € 19,95.
* Milani heeft echt prachtige blushes, maar deze Milani Rose Blush in 08 Tea Rose vind ik echt prachtig. Te verkrijgen voor € 13,50

* Natuurlijk ben ik nog steeds dol op nagellak en ik zag weer een mooie van China Glaze voorbij komen, 'All Aboard' - One Track Mind. Te verkrijgen voor € 7,16.
* Op het moment is Birthday Suit van de Sleek Matte Me lipglossjes onwijs populair en ik snap het wel. Wat is deze mooi! Te verkrijgen voor € 6,99.
* Ik heb al de L'Oreal Paris Color Riche Collection Exclusice Lipstick in Pure Red Blake, maar de Laetitia vind ik ook erg mooi. Te verkrijgen voor € 14,99.
* Een paar goede kwasten zijn altijd goed te gebruiken en de Complete Set van Zoeva staat zeker wel op mijn wishlist! Te verkrijgen voor € 113,50.

Dit was mijn wishlist voor de webshop The Make Up Spot. Neem vooral even een kijkje. Naast make-up producten verkopen ze ook een aantal beauty boeken. Op Books With A Beauty Chick staat een artikel online over deze boeken. Als je dit artikel wil lezen klik dan hier.

1 opmerking :

  1. Oeh mooie wishlist! Die kwastenset wil ik ook nog dolgraag hebben. liefs

    BeantwoordenVerwijderen