dinsdag 20 mei 2014

Swatches: China Glaze Nagellak VII - VIII - X

Een tijdje geleden schreef ik een artikel over de webshop Chinaglazeoutlet.com. Op deze webshop verkopen ze China Glaze nagellak met korting. Als nagellak verslaafde moest ik daar natuurlijk wel een bestelling plaatsen. Dit heb ik al maanden geleden gedaan, maar nog nooit een artikel van online gezet. Daar was het toch maar eens tijd voor.
Ik heb drie nagellakjes gekocht en ze komen toevallig ook alle drie uit de Anniversary X collectie. Twee hiervan zijn op het moment niet meer te koop op de webshop. Ik weet ook niet of ze nog terug komen. Ik heb VII, VIII en X (nog wel te verkrijgen via Chinaglazeoutlet.com) gekocht. Het zijn wel allemaal herfst kleurtjes, maar ik heb het dan ook al een tijdje geleden gekocht. Ik vind ze alleen zo mooi en fijn dat ik er toch een artikel over wilde maken. 



De nagellakjes van China Glaze hebben altijd een heel dun en lang kwastje. Ik vind het persoonlijk heel prettig lakken omdat je het wat preciezer kan doen. De potjes zelf zijn ook altijd hetzelfde. Transparant wat aan de onderkant wat breder is en naar boven toe iets smaller word.

Op de foto's van de swatches heb ik twee laagjes op of dit is anders vermeld bij het betreffende product. 



Als eerste de swatches van de kleur VII en dit is ook meteen mijn favoriet van alle drie de nagellak. Een mooie effen kleur die goed dekt. Online wordt de kleur voornamelijk als aubergine omschreven, maar dat vind ik toch echt veel paarser. VII heeft dan veel meer een berry kleur. Ik weet alleen niet hoe ik de kleur dan precies moet noemen. Laat vooral ook een reactie achter als je een juiste kleur benaming weet.



Deze vind ik ook zo mooi! Dit is VIII en is een donker paarse kleur, maar op je nagels gaat het zelfs richting het zwart. In bepaald licht zal het dus paars zijn en in ander licht juist weer zwart. Juist omdat die zo dark purple is vind ik hem prachtig.  



Daarentegen viel X juist tegen. Het is een kastanje bruine kleur met een vleugje rood en is geen effen kleur, maar heeft juist een glansje er in zitten. Ik had deze veel meer rood verwacht in plaats bruin. Het is wel een leuke kleur, maar gewoon niet precies wat ik had verwacht. 

Alle drie de nagellakken dekken erg goed. Ik ben ook niet anders gewend van China Glaze. Ik ben voornamelijk blij met VII en VIII. Zeker voor de herfst zijn ze mooie kleuren, maar dat houdt nog niet in dat je ze niet in de lente/zomer kan dragen. Het blijft Nederland en helaas hebben we ook minder dagen. Ook denk ik dat ze voor het uitgaan zeker geschikt zijn.

Ik heb ze gekocht voor 3,50 euro bij Chinaglazeoutlet.com.

1 opmerking :

  1. Bij die laatste viel bij mij idd ook tegen. Had hem idd roder verwacht (helaas). Ik vind die paarse ook erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen