zondag 11 mei 2014

Review: essence gel eyeliner potlood blauw


Ik stond weer ineens voor het essence schap (oke niet ineens), maar ik stond er weer te kijken en toen vielen de gel eyeliner potloden mij op. Na er een aantal te swatchen vond ik ze mooi, maar  bang dat ze niet echt waterproof waren. Ik kan je zeggen dat dit product je gaat verbazen!



Het gel eyeliner potloodje is heel simpel zwart met een potloodje dat draaibaar is. Geweldig, hoef je niet te klungelen met puntenslijpers. Er zijn verschillende kleuren, maar ik ben voor blauw gegaan. Daarnaast geeft het potloodje aan dat het waterproof is.

BAAAMM! Die kleur knalt er toch uit! Je kunt met het potloodje gemakkelijk een dunne of een wat dikkere streep tekenen. Het potloodje is zacht wat makkelijk aanbrengt. Tijd voor de test of het echt waterproof is.


Toen ik dus bij de Kruidvat stond kwam ik erachter dat de swatches niet van mijn hand af gingen. HELLO waterproof! Toen besloot ik om er eentje te kopen. Op bovenstande foto ben ik er met water overheen gegaan, maar het gaat er gewoon echt niet af. Niet eens een beetje, hoe goed is dat?!



Ik heb er ook nog een ooglook meegemaakt. Het potlood brengt gemakkelijk aan en je kunt er zelfs een wing mee tekenen. Ik vind het fantastisch dat het product ook echt waterproof is en de kleur vind ik ook gewoon heel mooi.
Voor maar €2,79 zijn de essence gel eyeliner potloodjes te verkrijgen bij onder andere de Kruidvat. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten