donderdag 15 mei 2014

Swatches: Sleek Bad Girl palette

Ik ben dol op mijn Sleek paletten en ondanks dat ik er al vier heb zijn er nog steeds wel een aantal paletten die me aanspreken. Zo noemde ik in mijn Beauty wishlist artikel het Bad Girl palette. Tijdens de Beautygloss Party stond ik bij de stand van Beauty-Licious te kijken en omdat de paletten van Sleek daar maar 9 euro waren hebben ik het palette maar gewoon gekocht. I can't control myself....


De paletten van Sleek zitten altijd in een mat zwart doosje met Sleek er glanzend op. In de binnenkant zit een grote spiegel wat handig is voor onderweg of als je op reis bent. In elk palette zitten 12 kleuren en een dubbele sponsapplicator.

De bovenste foto is in daglicht gemaakt en de onderste foto is met flits gemaakt. Zo kun je de shimmer in bepaalde oogschaduws beter zien. De kleuren van links naar rechts zijn:  (bovenste rij) Innocence - Gullible - Blade - Gun Metal - Underground - Noir - (onderste rij) Intoxicated - Envy - Obnoxious - Abyss - Twilight - Rebel.   

Dit zijn de swatches van de bovenste rij, de kleuren van links naar rechts zijn:  Innocence - Gullible - Blade - Gun Metal - Underground - Noir. De bovenkant is in daglicht gemaakt en de onderste foto is met flits gemaakt. Als eerste heb je Innocence en Gullible als highlighters. Dan heb je twee grijze/zilveren en twee zwarte kleuren. Pigmentatie is zoals altijd bij Sleek goed. De highlighter net wat minder, maar dat zijn dan ook lichtere kleuren. 


 Dit zijn de swatches van de onderste rij, de kleuren van links naar rechts zijn: Intoxicated - Envy - Obnoxious - Abyss - Twilight - Rebel.  De bovenste rij is in daglicht gemaakt en de onderste rij is met flits gemaakt. Dit zijn groene, blauwe en paarse kleuren. Bij de kleur Abyss moest ik erg veel moeite doen voor de swatches. Bij de rest van de kleuren ging dit zonder enige moeite. 


Ik heb drie ooglooks gemaakt waarbij als op de eerste foto de kleur blauw centraal staat, op de tweede foto groen en op de derde foto de kleur paars.



1ste ooglook: Ik heb op het bewegend ooglid de kleur Obnoxious gedaan. In de arcadeboog heb ik de kleur Obnoxious gemengd met noir om dat wat donkerder te krijgen. In mijn binnenste ooghoek heb ik de kleur innocence aangebracht en bracht dit ook aan meer naar de binnenkant op het bewegend ooglid in onder mijn wimper rand tot een kwart. Onder de rest van mijn wimperrand heb ik ook Obnoxious aangebracht.

2de ooglook: Op het bewegend ooglid Intoxicated en in mijn buitense ooghoek noir. Onder mijn wimperrand zit tot drie kwart nogmaals Intoxicated.

3de ooglook: De kleur Rebel is aangebracht op het bewegend ooglid. De kleur Twilight heb ik gebruikt in mijn arcadeboog en tot de helft onder mijn wimperrand. 



Nog even full face foto's met de drie ooglooks die ik heb gemaakt. Het bad Girl palette is voornamelijk geschikt voor smokey eyes. Er zitten veelal donkere kleuren in. Perfect om er voor te zorgen dat je ogen eruit knallen. De naam Bad Girl is dan ook wel heel toepasselijk bij dit palette. De kleuren zijn ontzettend goed gepigmenteerd en je kan er veel mooie looks mee maken.

Het Bad Girl palette van Sleek is te verkrijgen bij Beauty-Licious voor € 9,99. 

5 opmerkingen :

  1. Je hebt echt prachtige looks gemaakt, sowieso moet ik even kwijt dat je hele mooie wimpers hebt! De blauwe look is mijn favoriet <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat palette ziet er echt heel mooi uit! Ik heb nog nooit een palette van Sleek geprobeerd, maar ik hoor er altijd heel erg goede dingen over.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wow this is such a beautiful palette... that purple is stunning! xx

    Gemma // Miss Makeup Magpie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Echt mooie swatches en palettes. Hoor veel goede dingen over de palettes van Sleek maar vind ze een beetje prijzig.

    BeantwoordenVerwijderen